mindummablogg

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Ida Lundmark - 6 november 2010 19:42

Heej?!
haha fattar ej att jag fortfarande bloggar, oh juste!
kom nu på varför ;-)

   Http://www.kissies.se

  WOw, ahahahha undra vems blogg det äe? (se ovan)

Cya never again! .. Geeks// MInDummaBlogg

Av Ida Lundmark - 6 november 2010 15:44

dAsst dag idag,
asså så himmla dålig? BUt SMile BItches!

 

Sa att det skulle vara en bra dag och det sak det ta mig fan va?!

måsta göra något för att pimpa upp skiten!!
att bråka nu är inge bra, haha? så varför gör jag det liksommmmeh? :-O
 .. inge bra ..       MÅste HÖras! ( nedan )

    AWESOMEE!

Cye never again! .. geeks // MinDummaBlogg

Av Ida Lundmark - 6 november 2010 13:20

Cha Cha igen Bitches,

HAr nu fått min header fixad bbaby FElicia,
ville bara säga det, haha? 

ville ha med bilder på svampbob men vne varför det inte gick, hahahha

japp det är sant, i löv svampbob!!   :-D

haha bara för den sanningen så får vi 4 till:

1) Trodde ni verkligen
2) Att jag skulle
3) Säga fyra hemligheter
4) Till er? ahahahahhahahaha

Eller vänta .. vilka er?

xD :-)) :-D

Cya never again! .. Geeks // MinDummaBlogg

Av Ida Lundmark - 6 november 2010 13:01

Cha cha .. Yo´ll vad händer babes?

Ny här eller vadå?
jag gillar att skriva så jag kan skriva fort som alla på elgiganten dom är så super heta med deras superstil och super händer som skriver super snabbt,
ahahhahahahahahahha!!
Jahapp .. då vet nu ;-)

Header kommer snart med hjälp av min sys Felicia (http://www.privatelife.bloggplatsen.se)
    Hennes blogg (se ovan)

Läs den!! den är super bra med superstil precis som dom på elgiganten,
och vill ni veta en hemlis??

jag tror att det här blir en bra dag för oss alla, hahahahaha,
vilken hemlighet va?! Hade bra .. juste, hah, det vet vi ju redan ;)

Cya never again! .. Geeks // MinDummaBlogg

Presentation

Hejsan,
jag är en tjej som lever mitt liv lite som jag vill,
vilket kanske inte alltid är det bästa valet? Men livet leker vidare :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards